Lite mer shopping och nytt hål i örat!

Fan vilken skrattig och rolig dag jag har haft i skolan, hahahaha! Något som Jag, Sanna, Julia och Malin skrattade åt mycket på samhällskunskapen var den otroligt vackra scenen ur pippilångstrump när Tommy skrattar. HAHA! Här är en länk till det: Tommy skrattar. Man kan också kalla det brist på trötthet, man fasen vad roligt!!

Hur som helst, efter skolan gick Jag och Julia i lite affärer :) Bland annat H&M, där jag köpte en hårborste, mascara, deo och örhängen :) När jag hade köpt mina örhängen började jag och Julia att prata om att ta mer hål i örat, hon föreslog att jag skulle ta ett till i ena örat. Jag tvekade inte, gick direkt och gjorde det :) Köpte även dust-it pulver när jag ändå var i farten ;)

Hårborste - H&M 39,50 kr



Mascara - H&M, 169 kr



Ldb deo - H&M, 32,50 kr. Luktar så jäkla gott!



Örhängen - H&M, 29,50 kr



Dust-it pulver för extra volym - Frisören, 99 kr



Nytt hål - 119 kr



Just nu sitter jag och kollar på Idol, eller jag kollar inte så mycket är väldigt inne i datorn, haha!
Väntar på premiären av Kenza&Tyra Show :) Ska bli väldigt kul att se, Kenza är ju så skön!

Hoppas ni har haft en bra dag :) Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jaså? ;) Jag trodde att det skulle bli värre i tvåan, men jag får hoppas att samhäll väljer att lägga mer plugg det första året. Visst kan det seriösa försvinna lite när man inte har så mycket läxor, men samtidigt blir man inte så deprimerad då, haha! Så fort man ser en stor hög med läxor blir man ju lite hängig, hehe.. ;)



På tal om ingenting, skönt att det snart är helg! Här hemma blir det släktkalas för min papi, vilket innebär en del förberedelser. Vad händer hos dig? :)



Kram!

/Beccy

2010-09-30 @ 23:15:09
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0