Mina naglar är hemskt fula..

För en månad sen ungefär var jag och gjorde akrylnaglar. Blev jättenöjd och det var lätt värt pengarna. Men efter två veckor så såg man ju att ens egna nagel hade växt och det blev en ful kant längst ner. Ni kan ju tänka er hur de ser ut efter en månad nu då? Förjävliga! Vill inget hellre än att bara ta bort dom, dock vill jag inte göra det hemma eftersom nageln blir så sjuk ful då, så jag kommer att åka till stället jag gjorde dom på och låta dem ta bort naglarna. Känns bättre så, har för mig att det inte var så farligt dyrt heller. Först hade jag tänkt att jag skulle göra om dom, alltså fylla på dom med akryl. Men nu känner jag att jag bara vill få bort dom! Känns onödigt att lägga 400-500 kr på något som bara är snyggt i två veckor. Så på torsdag när studiebidraget kommer så ska jag beställa tid för borttagning, känns wonderful!

Här kommer två halvkassa bilder på det. Hahaha, ser ut som jag har asfeta fingrar!





Ja, ni ser ju själva hur jälva hemskt det ser ut... 


Förövrigt så är jag på väldigt bra humör :D Fast nu blir det dags för duschen och sen är det dags att sova, ska upp halv 6 imorgon. Det ser jag fram emot!

Hoppas ni har haft en underbar dag, Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, det känns jättebra. :) Stämningen i klassen är för härlig, det har jag insett nu efter en från början tråkig exkursion med naturkunskapen (vilket inte lät jätteroligt från början), men har man en roliga människor runt om sig blir allt perfekt! :D



Läste om klassfesten som du varit på, och det lät som om ni haft jätteroligt! Precis så det ska vara! :)



I helgen har jag och familjen varit i Malmö city och i Lund för en hel del shopping. Hittade mest i Lund, och en del av det får du se snart! Bland annat en väldigt cool mössa som kommer upp i kommande inlägg. :D



Kram!

/Beccy

2010-09-27 @ 22:24:51
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag passar egentligen inte heller i mössor, jag har inte ett så kallat "mösshuvud", haha. Tyckte bara att den var så cool, och jag har letat efter en sån ett tag nu. ;)



Annars mår jag bara bra, fast jag känner mig lite stressad nu. Shit vad mycket läxor vi har fått egentligen! Fast egentligen har vi väl haft fler innan, men man får ju ändå en liten chock! Jag är så enormt lat, så jag får verkligen lägga på ett kol! ;)



Hur är det själv? :D

Kram!

/Beccy

2010-09-29 @ 21:59:18
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0