Music

Egentligen har jag inget att skriva men tänkte ändå se om jag kan skriva lite, var ju ett tag sen som vanligt!

Just nu ligger jag i sängen framför datorn som vi fått av skolan, gillar den mycket! Den är så liten och söt, hehe.
Men något som inte är lika sött är att jag är sjuk.. Men nu är jag nästan frisk, så imorgon åker jag nog till skolan :) Är fortfarande lite kass i halsen så jag bestämde mig för att vara hemma en dag till och vila så det inte blir världens bakslag om jag går ut, så det inte blir ännu värre.

Just nu ligger jag och lyssnar på lite musik och har det lite små tråkigt. Men vad gör man ;)

Här är tre av dom låtarna jag lyssnar på just nu.

Natasha Bedinfield - Pocket full of sunshine



Shakira - Waka waka
update: märkte nu typ två veckor senare att jag lagt upp den spanska verisonen... haha!



Rihanna ft Eminem - I love the way you lie


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tack för tipset! :D Har redan laddat ner det, och trots att jag inte kan allting än, är det ett väldigt bra program. Tack! :D



Usch, nu är en sån period på året då de flesta blir sjuka på ett eller annat sätt... Som tur är har jag klarat mig utan det, har en sån tur att jag oftast gör det, haha.



Hur går det för dig i skolan annars då? :)



Kram!

/Beccy

2010-09-21 @ 22:12:24
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jag har bytat program! :) Nu går jag samhäll, och det känns hur bra som helst. Visserligen mer plugg än på estet, men än så länge har det inte varit överdrivet. Jag håller nog med de flesta och säger att ettan på samhäll är som en fortsättning på 9:an, i alla fall vad gäller arbetena som vi håller på med. Fast det känns ändå så mycket annorlundare och roligare, just för stämningen och så där, om du förstår hur jag menar? ;) Ny klass och så där.. :P



Ska bli skönt med helg snart i alla fall, trots att vi har en ganska lugn sista veckodag imorgon. Vi börjar 10 (som vi alltid gör på fredagar, härligt!) och slutar 11.30, men det är bara för att gympan är inställd, så jag bugar och bockar! :D



Har du några planer inför helgen? :)

Kram!

/Beccy

2010-09-23 @ 23:11:00
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0