Åh vilket härligt väder!

Idag har det varit helt underbart väder. Började dagen med frukost ute i Bellas trädgård och sen låg vi där och solade ett bra tag, och herrejösses vad varmt det var. Men otroligt skönt att kunna ligga och steka i solen redan i april!
Efter frukosten och solandet så gjorde vi i ordning pastasallad. Blev "färglad" pasta, kyckling, majs och en go dressing vi gjorde. Muums! Sen tog vi min lilla brumbrum ut till havet och satt där ute och käkade och hade det supermysigt! Vi köpte även jordgubbar på vägen ut, åh så gott det var! Fotade givetsvis en del så här kommer bilder :)



















Älskar sista bilden, tycker att den blev så fin!

Annars så väntar jag på att maten ska bli klar, tvättar kläder, plockar undan lite i rummet och har nyss tagit bort mitt nagellack. Lite senare ikväll ska jag nog till Bellisen igen, tror det blir filmkväll idag också :)

Hoppas er dag har vart fin, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det var precis det jag tänkte! Som du nog märkte blev det ingen bloggning under min NY-vistelse, man var nämligen tvungen att köpa ett 24-timmarspass för att få uppkoppling, och priset för det var enligt mig alldeles för dyrt. Snacka om attjag hade abstinens de första dagarna, eftersom jag visste att jag inte kunde skriva av mig och berätta allt kul!



Jag tänkte lägga upp allt jag shoppat också när jag får ork att ta det på mig, det blir ju snyggast då! Helgen blir annars fullspäckad med en runda i stan imorgon, då min kusin ska ha konfirmation på söndag och jag och familjen inte hunnit köpa något till honom.. :P



Låter som om du och Bella haft en riktigt härlig dag! Till skillnad från mig som inte riktigt fick njuta av det fina vädret i ett flygplan långt uppe i luften. Men när vi mellanlandade i Tyskland kände man verkligen av värmen när man gick ut ur flyget! :D



Kram!

/Beccy

2011-04-23 @ 00:33:22
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Sannis

jordgubbsballe :DD

2011-04-23 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0