Äntligen lov, ääääntligen!

Det känns så himla underbart att säga "nu har jag lov". Ska bli så himla gött att bara vara ledig och vila upp sig efter allt slit i skolan och idag ska jag ju som sagt bara vara hemma och slappa röva av mig!

Åkte till gymmet efter skolan idag med Julia och Malin. Men dom gick på zumbapass och jag tog ett vanligt gympass själv. Var rätt gött att gymma själv faktiskt. Tror nog att jag ska göra det fler gånger. Men på söndag blir det zumba för min del också :)

Annars så sitter jag och kollar på Scooby Doo på Tv:n samtidigt som jag väntar på att maten ska bli klar. Ska äta som en häst och sen när maten smält undan blir det att kolla på en serie och käka chips. MM-MM, MÖMS!




Scooby Doo is the shit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0