Armband

Det här fina armbandet fick jag av Julia idag. Hon hade köpt det till mig i Spanien, gulligt av henne! :)




Annars idag så har jag bara vart i skolan. Inte hänt så mycket. Fast idag på fotolektionen var det sjukt kul! Vi får ju framkalla bilder och så nu och det är nog bland det roligaste som finns. Är så coolt när man lägger bilden i olika vätskor och sånt och ser när bilden kommer fram, asballt! Tyckte det var så roligt mot slutet så jag ville inte gå hem.. Haha!

Sen jag kom hem har jag hunnit käka, somna vid tre tillfällen då jag egentligen borde ha pluggat. Eller jag har pluggat men jag kan ju aldrig ge fan i att somna så fick ju mindre gjort. Men får hoppas att jag kan hyfsat i alla fall för i morgon har jag prov. Fast å andra sidan hade jag ingen som helst ork till att plugga idag så känner mig ändå duktig för det jag gjort :)

Nu har mitt nagellack torkat så nu ska jag tvätta bort mascaran och borsta tänderna och sen krypa ner i min goa säng.

NattiNatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0