Dagens inköp

Här är det jag köpte i Ullared idag :)

Värmeskydd till håret och make-up eye remover



Peelinghandskar (skrubb till kroppen/ansikte)



Vaseline (tänkt sätta på ögonfransarna när jag sover för Malin sa att ögonfransarna blev mycket bättre då, värt att testa ;) )

























Dom två sista klänningarna är rätt genomskinliga så man får ha ett linne under. Men jag gillar dom skitmycket, jättefina! Den som ser ut att vara ganska rosa är mer åt korallfärg hållet, kommer bli snygg i sommar!

Så det var allt. Nu ska jag packa i ordning en väska med lite nödvändiga saker i och sen ska jag brumma iväg till Bella och sova där i natt, Awesome :D ♥

Ha det bra, kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina saker :D Hopaps vaselin saken hjälper :P

2011-04-22 @ 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0