Fint väder idag igen!

Det har varit fint väder enda sedan jag fick påsklov. Vilket betyder att jag har haft ett helt underbart påsklov med massa sol och fint väder. Det känns nästan som att man har haft sommarlov, haha. Kanske inte riktigt eftersom att sommarlovet är längre, men ni förstår nog vad jag menar ;)

Ska strax göra mig i ordning i alla fall och sen dra mig in mot stan och köpa ett par skor som jag la undan igår och så ska jag även köpa ett långt linne att ha under min rosa korallklänning som jag köpte i torsdags när jag var i Ullared. Längtar tills jag kan ha den på mig, har nämligen bestämt att ha den på mig på min 18-årdag :) Vilket det inte är så jättejättelångt kvar till, 46 dagar om man ska vara exakt, haha :)


Hoppas ni får en fin dag för nu ska jag börja göra mig i ordning, kram på er ♥



Lägger upp en bild från i somras, var så himla härligt väder den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0