Fjärde April

Håller på att packa gymväskan för imorgon blir det gym för hela slanten, jösses vad jag ska träna! Ska bli riktigt härligt för jag har inte gymmat på hur länge som helst eftersom att jag har varit sjuk och vart förkyld. Men nu är jag frisk som en nötkärna ;)
Igår var jag på gymmet med Malin och Julia och då provade vi på Zumba. Det var sjukt kul! Men det var också svårt och lite jobbigt ibland, men man kände sig nyttig efteråt och att dansa är ju roligt. Det var kul att testa något nytt för omväxlings skull också. Ska absolut göras om någon dag :)


Annars idag så har jag bara varit i skolan. Har vart en rätt lugn dag. Började med prov i idrotten, gick bajsdåligt. Men å andra sidan får jag fan skylla mig själv eftersom att jag inte hade pluggat tillräckligt, smart som man är! Efter provet var det lunch och rumpmat så jag och Sanna gick och köpte var sin skagenrörabaguette, möms. Sen fortsatte dagen med handel, där jag gjorde klart en uppgift som skulle vara inne idag, och sen var det dags för bild. Är skönt att ha bild som sista lektion på måndagar eftersom att man då är så jäklans trött så man orkar inte engagera sig så speciellt mycket. 
Efter skolan åkte jag hem och somnade, haha. Gör fasen alltid det efter skolan. Fattar inte hur jag kan somna varje gång då jag kommer hem, det är några gånger som jag lyckas hålla mig vaken men det är verkligen inte ofta.

Näe men nu får jag ta och göra mig i ordning och packa färdigt gymväskan och sen gå och lägga mig.

Hoppas er dag har varit fin, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0