Gais

Idag är det fotbollsmatch, Gais - Trelleborg, som gäller! Ska bli roligt att gå på match igen. Var jättelängesen jag gick på det men nu har säsongen börjat igen så det kommer nog bli lite fler matcher framöver skulle jag väl kunna tro. Trodde dock aldrig att jag skulle tycka om att gå på en fotbollsmatch men det är verkligen roligt, stå där och sjunga en massa ramsor och hejar på som fan och hoppar och skriker när Gais förhoppningsvis gör mål!
Jag ska gå på matchen med Jullan, sen efter det ska vi gå och käka med hennes mamma och hennes sambo, malin ska nog också med tror jag :)





Första gången jag var på fotbollsmatch.

Men nu ska jag inte sitta här mer ska hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning. Klockan 14:45 blir jag upphämtad av Julia och hennes papi :)

Ha en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0