Go dag!

Haft en riktigt bra och go dag idag. Började med att möta upp Malin, Sanna, Cici och Carro för att gå och kolla sommarjobb, i know jag är alldeles för sen med att fråga om sommarjobb eftersom alla sommarscheman redan är satta typ, men fick lämnat CV till två stycken. Ett Café och en skoaffär så det kändes bra i alla fall. Får väl se om dom hör av sig.

Efter det gick vi och käkade på en uteservering. Har varit så himla fint väder idag och jag har premiär användt min jeansjacka och jag frös inte ens! Hur härligt som helst. Efter kycklingsalladen som jag käka blev det morotskaka och senare i stan blev det glass. Haha, känner mig som ett svullo så imorgon blir det att gymma med MölleBölle!



MölleBölle :)



NegerSanna och Carro :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0