I am number four

Goddagens!

Igår efter att jag dansat zumba åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att sedan åka in till stan och fika med Sanna. Hon har vart i Spanien i en vecka nu så det var roligt. Dock är hon neger nu och jag är ett lik.. kul! haha.
Vi satt på Espresso House i 3 timmar typ och sen bestämde vi oss för att gå på bio och vi såg I am number four. Filmen var skitbra och jag rekomenderar den! Dessutom så är huvudpersonen så galet jävla snygg att jag dör! haha, filmen var som sagt skitbra och man hade ju ögongodis under hela filmen ;)






Annars idag så har jag gjort massa ärenden med pappa och sen åkte vi ut till hamnen där båten ligger och det var underbart där ute. Har vart underbart väder hela dagen, feels like summer!
Tog även lite bilder tidigare idag, men dom kommer upp senare :)

Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0