Ibland blir man allt bra trött på sig själv..

Tidigare idag när jag hade kommit hem från skolan och kommit upp till mitt rum för att sätta mig och plugga på naturkunskapen så inser jag att boken ligger kvar i skåpet i skolan. Asså så jävla typiskt. Jag hade liksom planerat hur jag skulle plugga på det, har nämligen prov på fredag. Men sen gick jag in på fronter (skolans hemsida där de lägger upp alla skolarbeten) för jag tänkte att det kanske fanns något jag kunde göra där som hör till provet, men nope. Boken var verkligen ett måste och jag min klantröv glömde den. Aja, får bli extra pluggande imorgon istället.
På tal om skolböcker så fick jag en go räkning på min mattebok förra veckan, 270 kr skulle dom ha för den. Jahopp? Vad trevligt..
Näe men det var så att jag hade glömt lämna in den i tid trots att jag fått två påminnelser, hehe. Så dem skickade sedan hem en räkning på boken. Men jag gick till biblioteket och fixade det och behövde inte betala 270 kronor eftersom att jag ännu är under 18 år. Så fick istället betala 20 kronor för förseningsavgiften, så det har jag löst idag. Tog även reda på vilken nummer jag har på min svenskabok för det har blivit något förväxling med böckerna i klassen. Så ska kolla upp det imorgon för jag vill fasen inte ha en räkning på den. Inte roligt!

Jaja, nog om det. Annars idag har det inte hänt så mycket. Började med gympa som alltid på måndagar, idag var det innebandy, inte så där jättekul om man frågar mig. Sen rullade dagen på med handelsprov och bild. Tror provet gick helt okej faktiskt, jag hoppas det i alla fall. Men det var svårare än jag trodde att det skulle vara..

Jag hade väl inte så mycket mer att säga än det. Ska istället göra mig i ordning nu för imorgon ska jag upp tidigt till skolan.

Hoppas er dag har varit fin, NattiNatti ♥



HAHAHA! avslutar detta inlägget med att ladda upp en sjuuuukt fin bild jag och Sanna tog för ett tag sen. Åh vad vacker man är :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, lycka till med det! Själv blir jag nog kvar på min "hata fotboll"-nivå.



Plugg passar faktiskt bra när vädret inte är det bästa, och ja - vädret här är likadant som hos dig! Perfekt eftersom jag tog en extra runda efter skolan bort till min farmor och farfar. Kom hem blöt som en fisk. :)



Hade du påsklov förra veckan, förresten? Eftersom du var i Ullared och så där?



Kram!

/Beccy

2011-04-12 @ 18:34:14
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0