I've said it before, but I love music! ♥

Är det något som jag älskar så är det att sitta och lyssna på jättehög musik när basen är så där ruskigt bra, låten med för den delen. Blir så jävla glad och sjunger med och får sån lust att dansa. Vet att jag har sagt det här i bloggen förut, men det är något jag skulle kunna säga väldigt ofta. Tack och lov för musik, vad skulle man göra utan den?! Haha.

Den här dunkas för fullt i mitt rum just nu:


Enrique Iglesias - Tonight (i'm fucking you)



Och massa mer låtar såklart! :)



Ikväll ska jag i alla fall träffa bella :) Trevligt, längesen nu! Är så tråkigt att det alltid går så långt i mellan när vi träffas, speciellt när vi bor med 10 minuters gångavstånd mellan varandra.. haha!

Bild från i somras på mig och Bellis!



Ge mig sommar?! Hade vart så sjukt gött om man kunde ligga ute på ett berg vid havet nu och steka! Jisses vad härligt det hade varit! :o

Men först, får det bli mer vår väder ute tycker jag! :)

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Måste börja med att säga att det var en grymt härlig bild du lagt upp! :D Vill verkligen ha finare väder nu. Imorse regnade det och var mulet, men när jag kom hem från skolan blev det sol. Typiskt, eftersom jag inte hade något ute att göra då!



Jag säger också en massa skumma saker ibland (som lät går att misstolka snuskigt!), och jag märker det självklart efter en stund. Då börjar skrattattacken!



Även idag har jag sovit. Sov två timmar när jag kom hem. Jag fattar det inte!! Jag är aldrig så trött, men på sista tiden har jag blivit ASTRÖTT. Det är absolut inte likt mig.. Jag hoppas inte att det är något allvarligt, för jag kan på allvar inte säga att skolan tröttar ut mig, verkligen inte!



Jag har precis ätit middag, det blev hämtmat från A9, en helt vanlig restaurang, men med så god mat! Dock var den några irriterande a-lagare (alkoholister) som tvunget skulle skrika en massa när jag skulle in och hämta. Blev lite äcklad..



Förresten, en sak vill jag veta! Hur får du din blogg att ligga i mitten oavsett om man går in på arkivsidorna eller inläggssidorna? Min blogg flyttar sig alltid åt när jag går in i arkivet.. Sjukt irriterande!



Kram!

/Beccy

2011-04-01 @ 20:38:33
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0