Nämen Tjenare!

Kom inte på något bättre som rubrik.. haha. Hur är det med er då? Bra hoppas jag :) Med mig är det fint i alla fall. Har haft en lung dag i skolan idag också och efter skolan blev det ett lungt gympass med Malin. Hade tänkt att jag skulle gymma rätt hårt idag men jag var så himla seg i kroppen, kan ju vara för att jag inte har tränat på ett tag. Men det fick bli mage, lår och rumpa! Så himla gött när det verkligen värker i benen, rumpan och magen så man knappt inte kan gå precis när man rest sig upp, haha :)

Tänkte att jag skulle måla mina naglar blåa nu samtidigt som jag kollar på Plastikturisterna :)




Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Nej, precis! Då sitter man bara och väntar och väntar.. ;)



Åh, det var längesen jag var i Ullared! Jag har nog inte varit där på minst tre år.. ;)



Min vecka är dock inte lika härlig. Imorgon har jag prov i naturkunskap som jag knappt övat till, så jag får öva som en idiot på lunchen. Sen har jag matteprov på torsdag, och där ser det lite bättre ut, då jag förstår liiite mer matte än naturkunskap. Fredag blir i alla fall en bra dag! Går inte så länge i skolan, och efter den ska jag in till Malmö och fika med en kompis som jag inte sett på snart ett år! Ska bli så kul att träffa henne igen!



Förresten, jag hoppas att man får se dina fynd från Ullared, om du gör några? ;)



Kram!

/Beccy

2011-04-05 @ 22:58:56
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0