Näst sista april

Hej på er! Vad har ni för er denna fredagskväll? Själv sitter jag i soffan och kollar på Dumpad, den går på trean. Rätt bra men lite seg också. Känner även att solen har tagit i ansiktet idag, så skönt! alla plitor och finnar försvinner fort som fan! Löööve the weather!

Idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt. Vi flyttade naturkunskapslektionen så att vi fick sluta tidigare. Efter skolan blev det att gå på marknad med Sanna, Julia, Malin och Bella. Vädret var på topp och det var riktigt mysigt att gå runt där och kolla på alla stånd. Köpte mig ett par Ray·Ban solglasögon, fejk alltså. Men dom såg likadana ut så jag bryr mig inte, sköna på var dom också. Sen köpte jag mig en chanelring (fejk den med, haha). Men skulle ju vart lite wierd om dom hade äkta märken på en sådan marknad liksom. Men den var fin! Men bilder på det kommer imorgon.

Här har ni lite andra bilder från marknaden







Efter marknaden åkte jag och Jullan hem till mig och käkade färdiggrillad kyckling och potatissallad på min altan. Sen bar den av till Matchen. Gais losa med 2-0 mot Elfsborg... Inte roligt. Menmen..

Nu ska jag göra mig i ordning och sova, ska upp tidigt till stan med Sanna imorgon :)

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det såg rätt kul ut, men eftersom det var första gången jag dansade det var jag nog ganska tafatt och inte alls duktig. Dessutom var det ganska pinsamt att stå där och skaka, men kör jag zumba fler gånger kommer jag nog över det. Kan man och vågar köra rörelserna ordentligt är det nog jätteroligt! :)



Min Valborg blir ganska lugn, med tanke på att jag har mosters lilla chihuahua här. Han kommer på morgonen imorgon (lördag) och stannar till söndag. Som tur är har jag dessutom studiedag på måndag, så jag har lite långhelg den här helgen. Det kan behövas, för nästa vecka har jag riktigt mycket att göra i skolan! Jag som tycker att den här terminen varit så lugn, men nu när det bara är några veckor kvar kommer allting på en gång..



Hur firar du Valborg i år? ;)

Kram!

/Beccy

2011-04-30 @ 00:26:33
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0