Natti!

Kom hem från Bella för en liten stund sen. Fasen vad varmt det är ute! 12 grader :o och nu är klockan så mycket som ett på natten. Kanske värmen är på väg? Njae, ska inte hoppas för mycket :)

Ska alldeles strax stänga ner datorn och sen sova men tänkte jag skulle uppdatera lite snabbt eftersom att jag inte har gjort det idag.
Var som sagt hos Bella nu på kvällen, tog moppen dit. Mest för att jag inte vågar gå hem så sent på kvällen, haha. Eller jag vill rättare sagt inte göra det, mycket tryggare att ta moppen. Kan vara lite lathet också. Hade i alla fall sjukt roligt med Bella, båda var övertrötta och släppte loss som fan med massa konstiga miner, läten och skratt, hahaha! Så himla härligt att släppa loss med någon som är lika cp som en själv :)



Nu ska jag sova. Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-04-03 @ 17:21:49
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag gillar reklamer! I alla fall om man måste gå på toa och t.ex. ser något på ettan.. Då blir man ju irriterad! Man vill ju inte missa något. ;)



Jag lyckades faktiskt fixa designen utan att maila Lari på Designadinblogg! Fråga mig inte hur det gick till bara, haha.. Headern har jag inte haft ork att fixa, men snart så! :)



Låter som om du och Bella haft en riktigt kul kväll! Roligast blir det när man är lite småtrött och inte kan vara seriös. Så är jag och mina vänner alltför ofta!



Hur ser din vecka ut annars?



Kram!

/Beccy

2011-04-04 @ 22:23:25
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0