New shoes

Här är mina skitnsygga skor jag köpte idag!

Skopunkten, 299 :-



Visst är dom snygga? :D

Kan berätta lite snabbt om dagen nu när jag ändå uppdaterar. Började ju dagen med att åka in till stan och köpa skorna och ett linne (fick tag på ett i storlek S, toppen!). Sen åkte jag hem och satte mig i solen på altanen och pluggade. Satt där ute ett bra tag, det var så himla härligt! Hade på mig ett par shorts och en lite "pösig" tröja/linne. Sedan gick jag en promenix med mamma och pappa i kvällssolen :)

Just nu sitter jag med en ansiktsmask som jag snart ska dra bort (det är en peel of mask, asbra). Använde den igår också och jag kände mig verkligen jättefräsch efteråt. Det är så bra med ansiktismasker för det är alltid så mycket i en förpackning så man kan använda den två gånger.
Jag kollar även på Mamma Mia som går på trean, har sett den ett par gånger. Den är så härlig, låtarna är goa också. Just nu är det reklam och jag ska snart borsta tänderna också och sedan krypa ner i sängen och kolla klart på Mamma Mia och sen när den är slut kan jag bara stänga av TV:n och sova. Ska ju upp tidigt till bajsskolan imorgon... :(

Hoppas ni har haft en fin dag och ett fin lov, Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tack så mycket! Jag och klänningar är ju helt hopplösa ihop egentligen, jag köper för många, men denna var för en gång skull inte svart och passar till sommaren! :)



Haha, jag kan inte säga att jag är någon student med mycket pengar heller, men jag hade sparat mitt studiebidrag plus lite till så jag kunde köpa lite på resan! Plus att conversen kostade mindre än hälften av vad de skulle kostat i Sverige. :)



Haha, jag hade nog inte ens klarat av att se Scary Movie på bio, även om det är mer humor i den än skräck. Inte för några år sen då jag såg min första film i serien. Jag var verkligen asrädd! :P Har inte sett någon skräckfilm på länge nu, men jag hoppas att jag har bättrat mig, haha. ;)



Jag är sjukt nervös för att jag kommer försova mig imorgon, men är ändå glad att vi har en lugn dag imorgon. Det är nämligen vår kära håltimme som äger rum imorgon, så jag kommer bara spendera cirka tre timmar i skolan. Härligt! Hur ser din första vecka ut, nu efter lovet? :)



Kram!

/Beccy



2011-04-25 @ 23:08:58
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0