Outfitbilder

Kom och tänka på det här med outfitbilder. Jag har tänkt massor av gånger att jag ska ta outfitbilder och sagt det ett par gånger också. Men det blir liksom aldrig av. Det beror på tre saker:

♦  Jag hinner nästan aldrig eftersom jag oftast kommer på det innan jag ska iväg till bussen eller liknande.

♦  Jag har inget bra ställe att ta outfitbilder på.

♦  Jag tycker att jag ser konstig ut när jag står upp på bilder, ser liksom ihop tryckt ut på något sätt. Vet inte om det är för att jag är lång som jag tycker så.

Men där har ni tre anledningar till varför det aldrig syns outfitbilder här. Okej, punkt 1 och 2 kan jag ju bara hitta tid och plats till. Det är nog punkt 3 jag behöver komma över eftersom det har med självförtroendet att göra.. Haha, tjejer tänker alldeles för mycket på sitt utseende. Åtminstone jag själv, är väldigt utseendefixerad när det gäller mig.

Här är en outfitbild jag blev nöjd med i somras. Åh ge mig sommar!



Näe, nu blir det snart läggdags. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0