Plastikoperation

Egentligen har jag ingenting emot plastikoperationer. Men det jag inte förstår är hur någon kan vilja ändra hela sitt utseende till att se ut som en ödla.. Syftar på första bilden :s 

Jocelyn wildenstein - Från början var hon ju jättesöt. Men nu ser hon inte riktigt klok ut! Det ser inte ens ut som samma person.



Megan Fox - Samma gäller henne. Skitsöt från början och hade inte behövt ändrat någonting alls. Men hon är ju absolut inte ful nu, men man ser ju att hon har gjort operationer för att se "bättre" ut. Men jag tycker hon var sötare från början.



Heidi Montag - Också mycket finare från början, jättesöt! Nu är hon världens pattlisa och med suddigum i läpparna..



Förstår inte riktigt varför man ska hålla på att ändra på sig så himla mycket. Det blir oftast bara värre!
Men jag kan förstå att människor har saker som de vill ändra med sig själva. Det vill ju jag med göra, men skulle aldrig operera mig för att ändra på mig. Isåfall skulle jag göra saker jag mår bättre av och som får mig att trivas mer med mig själv.
Det är något jag måste bli bättre på, att tycka om mig själv mer. Tro inte att jag går runt och hatar mig själv för det gör jag inte :) haha. Men ni vet, vissa perioder eller vissa dagar så känner man sig bara så jävla risig.. Varför kan man inte få se ut som Kenza som ser bra ut jämt? Hon ser fan bra ut när hon gör alla sina knäppa miner, haha. Näe men jag är väl för det mesta nöjd med hur jag ser ut, men det kommer ju alltid finnas något som man önskar var bättre, finare eller snyggare på sig själv. Så är det ju för alla liksom.

Jag är glad att jag inte ser ut så här




Nu är det nog om operationssnacket, ska gå och göra mig i ordning nu och sen krypa ner i sängen :)

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, ja det gjorde jag, men bara lite grann. Jag var rätt nervös och visste inte vad jag skulle säga direkt.. Men jag klarade hela sändningen trots få ord, utan svordomar! Haha, jag säger ju "fan" eller en massa andra små fula ord hela tiden. ;)



Du är inte ensam om att vara avundsjuk på mig! Flera av mina kompisar är riktigt avundsjuka, men resan kom som en liten överraskning för mig, eftersom jag inte varit med och påverkat beslutet om vi skulle dit eller inte. Dessutom ser många detta som att jag är bortskämd, men det är ju inte så att vi åker för min skull.. :)



Jag fick en smärre chock när jag insåg att det är redan nästa vecka vi åker! Jag har lov vecka 16, men vi åker redan vecka 15, på lördagen. Eller om man vill kalla det fredag, vi ska nämligen gå upp sent på natten/tidigt på morgonen för att hinna, närmare bestämt klocka tre... Jag kommer då inte kunna somna på fredag kväll!



Helgen började riktigt bra! Fikan med Viktoria var verkligen vad jag hade förväntat mig, vi hade en hel del att prata om, som vi inte nämnde för en sekund förra gången vi sågs. Efter fikan gick vi runt lite i Malmö city och kollade kläder, och åh vad jag vill shoppa! Har dock skött mig bra med mitt sparande inför resan, så jag är ändå rätt nöjd, och glad att det bara är denna vecka jag måste spara!



Annars är jag inte helt säker på hur helgen ser ut, förutom en städning som varje vecka.. Kanske blir det filmkväll imorgon, jag får se! Snart ska jag i alla fall ta en riiiktigt lång sovmorgon, eller i alla fall ska jag försöka sova djupt! Då sover man så bra. :D



Kram!

2011-04-09 @ 01:05:24
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0