Scream 4

Godmorgon! Allt bra med er? Själv är jag snorig som vanligt när pollen finns i luften. Men jag överlever! :)

Igår firade vi först påsken lite här hemma och sen framåt kvällen åkte jag in till stan och mötte upp Jenny och så gick vi och kollade på Scream 4. Den var bra :)



Sen åkte vi hem till mig och så sov hon över här :) Idag har vi hittills hunnit äta frukost och gjort oss i ordning. Jag ska snart brumma iväg till gymmet och möta upp Malin för att dansa zumba och Jennypenny ska hem.. Efter gymmet ska jag träffa Sanna, ruuligt!

Ha en fin dag, kramar ♥

Förresten, idag är det 20 grader ute :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, inte ens mobilen hade jag! Jag hade lovat dyrt och heligt att inte sms:a under tiden, eftersom det hade blivit väldigt dyrt, men jag hade ändå velat ha den till hands. Att kolla vad klockan är eller vilken dag det är på den, till exempel. Ibland kan jag vakna helt förvirrad och undra vilken dag det är! ;)



Jag har inte hunnit vara vid stranden än eftersom jag kom hem nästan precis, men våra stränder här nere i Skåne brukar inte vara mycket att hurra för.. Massa tång, vilket luktar skit rent ut sagt och smutsigt vatten. Blir det något strandbesök blir det nog om ett tag, tror jag!



Jag har länge velat ha ett par rosa Converse, men som vanligt kunde jag inte bestämma mig om det var barnsligt med rosa eller inte, men när de nu var så billiga på outleten i USA kunde jag inte låta bli! De blir sjukt fina till jeansshorts och alla andra somriga kläder! :) Dessutom behöver jag ett par nya vita, osmart som jag kan vara ibland köpte jag inga på outleten.. Mina vita är en halv storlek för små, och de är dessutom ganska slitna.. Har du några Converse? ;)



Vi fick fixat present igår eftermiddag, det blev ett armband (trots att han inte är smyckestypen, men vem vet!), och jag tror att han blev nöjd att döma av hans leende när han öppnade paketet.



Jag hade aldrig vågat se någon skräckfilm på bio, jag gissar på att jag skitit på mig då, är så sjukt lättskrämd! Var den läskig?



Kram!

/Beccy

2011-04-25 @ 01:22:14
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0