Sjuttonde April

Har precis bäddat sängen och kollat lite bussar och ska snart borsta tänderna, sedan bär det av till gymmet för ett zumbapass. Hade velat ta moppen till gymmet idag så jag kommer snabbt hem sen. Men jag vågar inte ställa min moppe utanför gymmet för då är den väl borta när jag kommer ut och ska åka hem. Det är så jävla synd att man ska behöva oroa sig för sånt, att ens saker ska bli stulna. Men så är ju tyvärr världen vi lever i. Det som vissa inte har det tar dom. Väldigt tråkigt!
Men sen så tänkte jag att jag kunde cykla till gymmet. Fast nä tror inte det, haha! Det blir en bit att cykla och jag kommer få andnöd påväg hem sedan för då är det en del uppförsbackar. Så det får bli bussen, känns säkrast!



Osminkad och blek som FAN.. :o haha!

Nu måste jag dra, kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0