Sometimes

Ibland när jag sitter och inte har något som helst att göra så börjar jag alltid tänka så jävla mycket. Jag är en sån person som tänker alldeles för ofta. Ibland tappar jag humöret helt, som nu ungefär. Blev bara så less på allting. Det händer ju fan aldrig något nytt. Samma gamla visa månad ut och månad in, roligt? Näe. Jag vill att det ska hända något nytt, något roligt och annorlunda som inte brukar hända. Just nu står mitt liv helt still, det händer verkligen aldrig någonting nytt..

Näe, bajs på det. Ska hoppa ner i sängen nu, men ska byta till mina nya sängkläder som jag tvättat klart nyss. Kanske får något annat att tänka på då. Aja, natti ♥




Sometimes I wish things were different..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det tå att diskuteras.. Ska jag vara ärlig gick det skitdåligt.. Som tur var hade vi kryssprov, jag tackar vår lärare för det! Det är nog det som gör att jag får godkänt på provet.. ;)



Så ja, imorgon är det dags att träffa min kompis Viktoria! Jag vet inte om jag skrev att vi skulle träffas imorgon innan, för det blev ändrat. Egentligen skulle vi träffas idag, men idag sände jag faktiskt radio på vår lokalradio i stan. Det var verkligen skitkul, trots att jag var hur nervös som helst under sändningen. Radiokanalen finns på webben också, så nästa gång jag ska sända kan jag skriva ut hemsidan. ;)



Om det blir någon nästa gång dvs, men det tror jag. Jag ska kanske utbilda mig till sändare, så att jag kan sitta där själv och prata ut i radion om jag vill. ;)



Det var verkligen coola grejer du köpte i Ullared, för billiga priser. Jag har ju som sagt inte varit där på länge, så jag kommer knappt ihåg vad de har där.. Man borde åka dit, men det passar inte just nu, varken med pengar eller tid. Kom att tänka på att det är redan nästa vecka jag och familjen åker till New York, på lördag morgon åker vi! :D



Har du några planer inför helgen då? ;)

Kram!

/Beccy

2011-04-07 @ 23:16:12
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0