Sönderkokt hjärna

Har nyss lagt ner skolböckerna i väskan igen för nu tänker jag fan inte plugga mer idag. Har suttit 4 timmar i sträck och pluggat på den äckliga naturkunskapen. Min hjärna är nu sönderkokt och jag är så otroligt jävla trött på allt. Trött på skolan, på allt plugg som tar upp ens liv så man får sitta och plugga jämt för att kunna fixa sina betyg. Man ska väl få ha ett liv utanför skolan eller? Näe, tydligen inte.
Kom tidigare idag fram till att jag är så himla trött på mitt liv just nu, står helt still och händer samma saker hela tiden. Ett ekorrhjul. Jag är trött på mitt utseende, jag har verkligen blivit så himla trött på allt! Ska bli så otroligt välbehövligt med ett lov nästa vecka. Har redan bestämt mig för hur jag ska börja det lovet. Jag ska bara vara hemma och slappa röven av mig, kolla på film eller någon serie och käka pringleschips, det är jag fan värd efter allt plugg jag haft nu det senaste och andra saker som ska fixas + att jag inte har käkat något onyttigt på rätt länge, har inte haft något direkt behov av det. Men på fredag ska jag gotta till det. Så det så!



Ska ner och ta en banan snabbt eller något innan jag kryper ner i sängen och vilar min hjärna.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ah, nu fick jag i alla fall svar på när du hade lov! Och jag som äter onyttigt hela tiden, du är duktig du! :)



Kram!

/Beccy

2011-04-13 @ 17:54:41
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, ja antagligen är det väl så. Tänkte inte till riktigt, det är inte alltid man gör det! ;)



Jag kan faktiskt erkänna att jag försökt vara lite nyttig idag. På lunchen t.ex, då jag köpte Bonaqua-vatten istället för läsk! En småsak, men jag som äter och dricker sött hela tiden blir lite stolt i alla fall. ;) På fredag blir det i alla fall lite onyttigt innan vi åker, vi försöker tömma kylskåpet, så då blir det köpmat! Kanske thai eller något sånt. Mums!



Haha ja, vi åker på lördag! Eller ja, fredag natt om man hellre vill säga det. Planet går sju från Danmarks flygplats, så vi får stiga upp rätt tidigt.. Jag kommer inte kunna lägga mig på fredag, det blir nog att jag stannar uppe för länge och stressar. Äntligen är flera veckors sparande snart över! Har sparat ihop en del fickpengar som jag ska shoppa satan för.. Hah, jag kommer att komma hem pank!



Blogoholic som jag är kommer jag att ta med mig datorn och försöka få tag på internet. Vet att de har det på hotellet, men har ingen aning om hur mycket det kostar. Kommer få abstinens annars, haha!



Kram!

/Beccy

2011-04-13 @ 20:45:31
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0