Tålamod

Det är nog inget som jag har. Eller det beror självklart på vad det är. Men ett exempel är det här med Brun-Utan-Sol. Stör mig så sjukt mycket på att jag är halvblind eller något eftersom jag missar sjukt mycket på vissa ställen, mina händer ser förskräckliga ut, jävla morötter typ. Så har dom förövrigt sett ut hela dagen, sjukt fult. Men jag kletade på lite mer på händerna där jag missat när jag kom hem men nu när det har torkat in så såg jag att jag har missat i alla fall. Blir så trött. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att hålla på med Brun-Utan-Sol länge, har typ redan tänkt sluta med det. Jag vill att det ska bli bra med en gång, att det inte ska vara massa fläckar där jag är vit. Typ slöseri med pengar om jag slutar med den nu eftersom jag bara användt den en gång. Men har man ett sjukt dåligt tålamod så ja.. Kanske ska testa brunspray istället? Fast det är nog ingen idé det heller eftersom att jag typ kommer testa det en eller två gånger och sen kommer jag tröttna på det och så har jag lagt pengar på något jag inte kommer att använda..
Asså jag får typ ångest för jag vet inte hur jag ska göra med brun-utan-sol grejset. Vet inte om jag ska fortsätta med det eller inte. Visst, jag känner mig mycket fräschare i facet och så för man behöver inte använda så mycket smink. Ååh får verkligen beslutsångest. Jag är typ störd eller något..

Just nu känner jag mig även tjock så jag har dragit upp mina mjukisbyxor as långt så jag inte ser magen, hahaha. Ja, ni hör ju hur knäpp i huvudet jag är?

Näe, nu ska klagaren ta och göra sig i ordning och sen fortsätta kolla på Supernatural på 5an, det är någon vampyrserie. Alla serier handlar typ om vampyrer? Det verkar bra i alla fall så jag ska kolla på det ändå :)



Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supernatural är ingen vampyr serie xD Dom dödar typ massa olika monster de va ba vampyrer i de avsnittet du såg :P

2011-04-02 @ 13:31:27
Postat av: Rebecca

Svar: Jo, allihopa är väldigt pratglada, men ändå så äckliga oavsett vad de säger.. Kände mig rätt så billig när de började skrika en massa skit, och kände mig då väldigt illa till mods..



Haha, jag har redan tagit hjälp av Designadinblogg! Det gör jag alltid när jag ska designa. Har även försökt få bloggen att ligga i mitten, och den gör den ju, men bara på startsidan. Hur man får den att ligga i mitten på arkivsidan och när man ska kommentera står det tyvärr ingenting om.. Kan kanske maila killen som äger sidan? Orkar inte kommentera den, han får ju hundratals kommentarer!



Du är inte ensam om att ha problem med b.u.s! Själv blir jag alltid fläckig, det kvittar hur jag gör.. ;)



Kram!

/Beccy

2011-04-03 @ 00:44:48
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0