The Town

Är helt proppmätt efter maten. Det blev ugnspotatis och grillat kött, mums! Sen blev det en liten glass till efterrätt och sen fick jag lite smått ångest för jag hade tänkt att inte äta något onyttigt idag. Så jag gjorde 50 situps.. löjlig som fan!

Annars så sitter jag och snörvlar. Har blivit små förkyld igen.. jäkla pollen. Tur att jag har nässpray och ögondroppar för pollenallergi så jag inte har ont av det. Men en snorig näsa är rätt jobbigt..
Menmen, det går väl över :)

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på någon film. Det lutar mot The Town, ett tag sen jag såg den och jag köpte den ju i Ullared + den är så bra! :)



Ben Affleck är huvudpersonen i filmen, snygg!

Ben Affleck

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0