Trettonde April - Onsdag

Hej på er! Vad har ni för er? Själv har jag nyss lagt undan skolarbetet. Kände inte att jag behövde plugga lika mycket på det idag som jag behövde igår. Fick gjort lite i skolan och gått igenom de olika sakerna i naturen så att jag förstår bättre. Nu känns det som jag kan det mesta men behöver självklart plugga mer, men inte ikväll. Får lektionen på mig imorgon också, superbra för då kan man fråga läraren :)
Igår skrev jag ju att jag är väldigt trött på mitt liv just nu, och det är jag ju. För jag vill att det ska hända något nytt. Fast jag tror det är skolan som börjar gå mig på nerverna,  är verkligen trött på den nu så det ska bli riktigt behövligt med ett lov nästa vecka som sagt :) Men har haft rätt bra flyt den här veckan när det gäller skolarbete och sånt och det känns väldigt skönt. Får hoppas att provet går bra på fredag också, annars blir jag sur, haha!

Sitter förövrigt och lyssnar på Johnossi, väldigt go musik faktiskt. Men nu ska jag stänga av musiken och datorn och gå ner och käka lite kvällsmat, apelsin, skål med yoghurt och banan i + ett glas nyponsoppa, nyttigt! Möms. Sen blir det Grey's Anatomy och Off The Map :)





Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

grey's anatomy & off the map är typ kärlek och den enda orsaken till att jag tittar tv :D

bra blogg föresten, jätte snygg ! - keep up the good work :)

2011-04-16 @ 23:14:50
URL: http://emmphz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0