Ullared

Igår befann jag mig i Ullared med mamma, moster och Tatiana (min brors fru) Hade en jättebra dag med Tatiana :) Det vara mamma och moster som gick med varandra hela dagen och jag och Tatiana gick med varandra. Sen möttes vi när det var dags för att äta.
Kom hem rätt sent igår kväll så jag orkade inte sätta mig vid datorn men jag tog i alla fall kort på allt innan jag gick och la mig, så tänkte visa er vad jag hittade igår. Det blev en del :)

























































Jäklar vilken bildbomb det blev! Men det är vad jag köpte igår :) Jag och Tatiana såg även Ola-Conny och mamma och moster såg Morgan, snubbarna från Ullaredsserien you know, haha!

Nu är det dags att plugga på handeln, Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0