Underbar dag

Den här dagen har varit riktigt jävla grym! Började med Gais match där dom vann med 4-0 :D Så himla fucking underbart! Man blir glad i hela kroppen! Alla står och hoppar och skriker av glädje och klappar händerna, ooh så fint det är!

Sammanfattar det så här: Underbart väder, underbar match och underbar klack! Kan inte bli bättre :)

Lite bilder från matchen + en liten video :)









Efter den underbara matchen med vinst åkte jag och Jullan och mötte upp Malin och sen gick vi och käkade thaimat och satt där ett tag och prata och hade det roligt. Sen gick vi en liten promenix från thairesturangen till bussen :)

Här är lite bilder från det med :)











Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag har haft, kramaaar ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

wonderful day :D

2011-04-09 @ 22:55:27
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jodå, kanske igen grymt lång sovmorgon, men utvilad var jag! :)



Jag har nästan precis kommit hem från stan där jag var med mamma. Fick inte köpt så mycket, men de jag köpte var i alla fall nödvändiga saker! Hudvårdsprodukter, pennor till skolan (de "råkar" försvinna heeela tiden..), underkläder och ett par nya solbrillor! Hade ett par sjukt fina för några år sen som jag köpt i Tunisien. Runda och fina var de, men nu vet jag inte var de tagit vägen. Sjukt synd, för de var nog det finaste paret jag ägde. En bild på mina nya kommer kanske upp! :)



Jag har aldrig förstått det där fantastiska med fotboll, men att stämningen alltid är på topp kan jag inte förneka. :) Fy vad sugen jag blev på thaimat nu när du nämnde det i inlägget! Här blir det dock grillade cevapcicis och klyftpotatis. Det kan bli riktigt gott det med! Så härligt att man kan grilla nu, vädret har verkligen lyssnat på oss och bestämt sig för att låta solen skina och temperaturen höjas!



Då måste jag fråga, vad gör du idag? :)



Kram!

/Beccy

2011-04-10 @ 15:27:23
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0