Vidrigt ägg

Tänkte uppdatera lite snabbt innan jag lägger mig och dyker in i mina drömmar.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vart i skolan och så som vanligt och sen blev det att plugga när jag kom hem.

Tidigare i skolan idag så fick vi påskmat till lunch. Då brukar det ju serveras ägg till och dom brukar inte vara speciellt goa men idag tänkte jag att jag i alla fall skulle ta ett ägg och se om det var gott. Men det var ta mej fan det vidrigaste jag ätit! Asså... vafan gör dom med äggen?! Ägg som är så gott annars..
Ni vet hur ägg luktar, luktar verkligen som prutt. Det här ägget smakade 1000 gånger värre än det luktar. Vidrigt som fan!
Pratade med papsen om det förut när jag kom hem från skolan och då sa han att vi antagligen får någon annan typ av ägg, kommer inte riktigt ihåg vad det hette. Men vi får tydligen någon annan sorts ägg som man egentligen bara ska ha till när man bakar bröd och sånt. Så kan det mycket väl vara, skolan är ju snål. Näe men det var absolut sista gången jag äter ägg i skolan, haha. Hela tungan krulla ju typ ihop sig och jag fick hålla för näsan för att inte känna smaken, annars hade jag fått springa och spotta ut det. Ja, ni förstår nog att smaken var rätt vidrig? haha.

Nu är det dags att göra sig ordning för att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0