00:17

Tjo!

Idag hade jag min första körlektion. Det var roligt och det gick bra :) Lite ovant att köra en annan bil men man vänjer sig efter ett tag. Har nästa körlektion igen på fredag nästa vecka. Fram tills dess ska jag öva på ett par grejer så att det är bättre tills nästa gång. Man tar allt steg för steg när man kör med dom på bilskolan så när man är klar med t.ex "moment 1" går man vidare till "moment 2" osv, osv.

Övningskörde med mamsen till affären tidigare ikväll också, gick bra det med! Men usch vilka idioter det finns.. var en som låg och tryckte mig i röven på bilen. Tror till och med att han tutade? Lite respekt kan dom väl ha när dom ser övningskörskylten.. dom har väl själva övningskört en gång i tiden?
Menmen, jag körde vidare och sket i honom :)

Annars ikväll så har jag vart och handlat med mamma och sen när jag kom hem blev det lite kvällsmat framför TV:n med en kopp jordgubbs té och macka med kalvkorv på, muums!
Sen plockade jag i ordning med lite kläder i min byrålåda och garderob och tog ut sånt jag inte använder eller vill ha. Ska gå igenom massor utav mina kläder nästa vecka och se vad som inte faller mig i smaken längre och eventuellt skänka det till Uff. Känns alltid bra om man kan göra någon annan glad som inte har så mycket kläder att välja bland :)
Själv känner jag att jag inte har så mycket kläder.. jo tjena. Har ju inte ens plats för allt. Sjukt egentligen hur mycket kläder man har men ändå har man ingenting att ha på sig? haha.

Inlägget blev lite längre än jag hade tänkt mig. Ska gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna nu och sen krypa ner i sängen och läsa. Är helt fast i 14 år till salu. Om ni inte har läst den så gör det!



NattiNatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0