Ansiktsmask och American Pie

Rubriken förklarar nog vad jag just nu har för mig. Men ska alldeles strax tvätta bort den, är helt stel  i ansiktet nu.. haha! Ska passa på att ta bort mitt nagellack också, det är helt bortskavt och fult.

Aja, tänkte egentligen bara visa hur det blev med rattmuffen och så har jag bytt till ett annat avgasrör med som jag tänkte visa :) hehe.

Fula sugröret som satt där innan.. haha



Det nya



Utan rattmuff



Med rattmuff, much better!



Nu ska jag tvätta bort masken sen blir det nog film eller så läser jag vidare i 14 år till salu. Den är såå bra!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

jaha, jag trodde du skulle ha en sån där ullig rattmuff :p

2011-08-11 @ 08:30:54
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0