Center Stage Turn It Up

Den filmen har jag kollat på ikväll. Jättebra!
Filmen handlar om en tjej som åker iväg till New York på en audition för att komma in på den bästa balettskolan i landet. Men det blir inte som hon vill till en början. Hon börjar även jobba på en nattklubb och så där hon ofta dansar. Då dansar hon typ hiphop skulle jag kunna tänka mig att det är, jag är ingen expert på danser ;)
Men när hon dansar + flera andra så ser det så himla ballt ut. Jag vill också kunna dansa så bra! Typ gå ut på en nattklubb och bara äga hela dansgolvet och alla där inne tycker att man är hur ball som helst!
Men jag är ingen höjdare på att dansa, haha. Dock tycker jag att det är jävligt kul ändå när man väl gör det. Brukar struna i hur jag ser ut då ;)

Ungefär så! Det är en scen hur filmen



Om ni inte har sett "Center Stage Turn It Up" så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Den rekomenderas!



Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0