Dear John

Dissade Fast and Furious förut och kollade på Dear John istället. Eller egentligen så skulle jag inte ha gjort det men min DVD läste inte av ljudet på filmen från USB-minnet. Lite segt, men det får man räkna med när man kollar på nerladdade filmer! Så jag kollade på Dear John istället. Har sett den förut men det var ett tag sedan. Den är såå bra! Sorlig men sjukt bra. Blev att jag grät en skvätt faktiskt, hehe.

Annars så var jag och mamma ute och övningskörde förut. Blev jättefint väder framåt kvällen så vi åkte ner till hamnen :)

Hade inte med mig kameran så mobilen fick vara assistent idag ;)







Var massa folk som var ute och seglade i kvällssolen, jättefint!

Nu ska jag göra mig i ordning för att sen gå och lägga mig. Ska upp lite tidigare imorgon, har nämligen en körlektion vi halv 12. Efter det blir det hem och packa en väska med lite nödvändiga grejer och kläder inför helgen. Hänger med ut med båten i helgen. På lördagen blir det även 50 årskalas. Jessicas föräldrar har hyrt en lokal på ön vi ska till. Ska bli mycket trevligt! Träffa alla goa människor och äntligen få träffa sådana fina tjejer som Jessica och Linda! Kanske någon mer, vem vet?

Ska hur som helst bli jätteroligt! Denna veckan har inte vart allt för rolig. Ska bli skönt att avsluta med en go helg!

Kram på er och godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 10:51:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0