Haft en härlig dag vid havet

Idag har jag haft en riktigt härlig dag med Maria ute vid havet. Legat på berget och fått färg och badat mycket. Fan vad man känner att livet är underbart då alltså! Svensk sommar är nog bland det goaste som finns, om det är fint väder då vill säga ;) haha.







Senare framåt kvällen åkte jag och mina päron till min bror och hans fru :) Dom har nyss flyttat så det var kul att se deras hus. Sjukt mysigt!!

Deras nya katt var så himla gosig och sällskaplig av sig :)





Ska strax hoppa ner i sängen!

NattiNatti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Hah, jag hittade en helt vanlig vit skjorta inne på H&M, inge mer. Jag var lite desperat efter en vit skjorta då den jag hade var så gammal (och dessutom hade en fajitafläck på sig som inte gick bort när mamma tvättade den), så jag tvinagdes att slänga den. Det gjorde faktiskt lite ont i hjärtat! En vit skjorta är så enkelt, och passar till ALLT.



Så det där fritidskortet gäller alltså bara under sommaren det med? Jag känner egentligen att det inte varit lönt för mig att köpa Sommarkort, men jag skriver upp alla mina resor för att sen räkna ihop och se om jag tjänat något, så jag tror ändå att jag tjänat en del. Inte lika mycket som förra året dock, då åkte jag för över tusen spänn! :P



Vi har så att man kan köpa ett vanligt Jojo-kort som man hela tiden fyller. Antar att det blivit ganska dyrt om jag skulle åkt på det i sommar. Jag hade nog fått fylla det hela tiden!



Jag har faktiskt varit alltför dålig med att sola och bada. Tror dock att jag fått lite färg när jag varit ute, man kan ju hoppas i alla fall. :)



Vad händer i helgen då?

Kram!

/Beccy

2011-08-05 @ 00:42:15
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0