Ledig

Goddagens!

Allt bra med er? Med mig är det finfint. Har inte uppdaterat sen i söndags såg jag nu, men skolan körde ju igång och jag har varit sjukt trött efter att jag kommit hem, även om jag slutat tidigt. I måndags åkte jag in till stan och fikade med Sanna på kvällen och både i tisdags och igår så somnade jag direkt när jag kom hem från skolan! Hur skönt som helst.

Igår hade jag filmkväll med Sanna. Vi åkte till Hemmakväll och hyrde två filmer och köpte godis. Vi hyrde " I Spit On Your Grave " och " Let Me In ".
Så härligt att man kan ha en filmkväll mitt i veckan eftersom man är ledig idag. Kommer att vara ledig varje torsdag i två veckor till. Sedan ska vi ha praktik torsdag och fredag varje vecka, men eftersom allt inte är fixat med det än så är vi lediga på torsdagarna i två veckor som sagt. Hur gött som helst!
I alla fall, filmen "Let Me In" var inge vidare bra alltså. Väldigt seg.. kanske därför som jag somnade mot slutet? haha. Men den andra filmen var bra! Hemsk och otäck dock..

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från helgen så jag får det gjort :)

















Så det får räcka :)

Vet inte vad jag ska hitta på idag men jag måste i alla fall i väg och lämna tillbaka filmerna.. orkar inte! haha, det är nackdelen när man hyr filmer. Men det är nästan mysigare att hyra film faktiskt :) hehe.

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0