Natti

Ligger just nu i sängen och mobilbloggar lite. Har inte varit så aktiv de senaste dagarna men jag har haft annat för mig :) Idag har jag iaf vart på gymmet med Malin och Kicki. Härligt! Var dock helt mör i kroppen efteråt, ska bli kul och se om jag kan gå i morgon ;) haha. Efter gymmet åkte jag hem och gjorde mig i ordning och sedan bar det av mot Gais match med Julia. Dom spelade mot mjällby och vann med 3 - 0. Gööött! Hade dock världens äckligaste huvudvärk, fyfan alltså. Mot slutet började jag till och med må illa.. Har aldrig haft sån huvudvärk innan. Kanske ett litet migränanfall?

 Min huvudvärk har ännu inte gått över, inte illamåendet heller. Så nu ska jag ta och sova och hoppas att huvudvärken går över tills i morgon :) Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det gör ont mig att läsa att du haft huvudvärk och mått illa! Det är verkligen en av de sämsta grejerna som finns, speciellt om de kommer samtidigt.



Själv har jag inte kunnat göra mycket de senaste dagarna. Jag har inte ens haft min skolstart än! Skulle som de flesta andra börjat i måndags, men så blev det alltså inte.. Kommer inte riktigt ihåg när jag skrev till dig senast, men jag blev utskriven från sjukhuset dagen då jag skulle börjat, och sen åkte jag in igen i onsdags, då hade jag mått skit hela dagen.



Läkarna vet inte riktigt vad det är ännu, men det rör sig nog om mina slangar/shunten och hela systemet. Är riktigt glad att jag mår helt bra idag, så det tar jag till vara på. Det går upp och ner, men det känns bättre att vara här eftersom de har bra mediciner och så om jag skulle börja må dåligt. :)



Hoppas att du har haft ett par bra dagar, och att vi hörs snart! :)

Kram!

/Beccy

2011-08-29 @ 13:46:21
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0