Röv TV

Just nu har min TV fått sig något ryck, den får det ibland. Vid dom tillfällena så flimrar skärmen, alltså att det blir ljusare ibland och sen är den som vanligt igen, och så håller den på så ett tag. Sjukt störande. Fast den är rätt gammal ändå så den kanske börjar balla ur.. meeen jag får väl se vad som händer med den apparatern ;)

Annars idag så har jag bara tagit det lugnt. Vikte massa tvätt till en början och sen vid tre/halv fyra så la jag mig i solstolen på baksidan och läste i solen. Underbart! Fastnade såpass mycket i min bok så att jag läste ut den. Sen låg jag och fick lite extra färg i ansiktet innan jag gick in igen. Såg nu att jag fått asmycket färg :o Är fan förvånad! Men det syns bättre inomhus också, i morgon när jag går ut kommer jag nog se lika blek ut igen ;) haha, nejdå!










Jadå, sommaren är allt kvar än! Den får inte försvinna än, det är ju den härligaste årstiden som finns. Men har väl insett jag med att den tyvärr är påväg mot sitt slut :( Fast man vet aldrig, för flera år sedan sträckte den sig enda in i början av oktober ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tyvärr blev det lite värre med min magont.. I förrigår (tror jag) vaknade jag med huvudvärk och kräktes, så just nu är jag inlagd på sjukhuset i Lund, men är hemma på dagpermission. Än så länge har ingenting gjorts, och de vet inte riktigt vad det är, eller om det är samma som förra gången, som du vet lite om. ;)



För tillfället mår jag hur bra som helst, men det är oftast på nätterna jag mår dåligt. Jag hoppas att det går över så fort som möjligt, för även om det bara är på nätterna/morgonen jag mår dåligt kan man ju inte leva så..



Hoppas att jag mår bra imorgon så jag kan få komma hem på permission igen, eller i bästa fall bli utskriven! :)



På tal om kläder så rensade jag och mamma min garderob innan idag. Vi höll på i tre timmar, och fick rensat ut en hel del jag inte använt på år och dagar. Nu känner jag att jag behöver shoppa! :P



Kram!

/Beccy

2011-08-13 @ 20:34:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0