sista augusti 2011

Hejsan!

Vad har ni för er? Själv så har jag nyss ringt till trafikskolan och bokat en ny tid tills nästa vecka, gött!
Ska alldeles strax hoppa i mina träningskläder och packa ner lite gymgrejer. Sedan blir det hårdträning med Julia och Malin. Ska bli härligt!

Igår kväll var jag och Julia i väg på afrodans. Det var roligt men sjuukt jobbigt, haha! Tappade bort mig ibland när min hjärna inte kopplade hur man skulle få ihop det med armar och ben samtidigt, haha..
Det var i och för sig ganska enformigt så Zumba är roligare eftersom att man gör mer danser. Men det var en del roliga moves på afrodansen också så jag ska inte kritisera ;) haha.

Ska ta och hoppa i träningskläderna nu och sedan pallra mig i väg till tha gym!




Ha det så bra så länge :)

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag fick permission i onsdags, så nu är jag äntligen hemma! Vi ska prata med läkaren på måndag, så då hoppas jag att jag blir utskriven, om ingenting annat händer. Det ska ske via telefon, så jag hoppas att jag kan gå till skolan då också. :)



Tydligen var det att kroppen behövde vila mer efter operationen. Måndagen efter att jag blivit opererad var jag redan utskriven, då mådde jag hur bra som helst. Jag var hemma på tisdagen, och sen gick jag ut och träffade lite kompisar så vi kunde snacka lite innan jag skulle börja på onsdagen, men det var då allting vände.



Tydligen tar det ett tag för kroppen att hämta sig från operationen, jag känner redan att jag är rätt trött, och det kommer jag att vara i någon vecka till. Fram tills dess kan det gå upp och ner, jag kan alltså få världens huvudvärk någon dag, men det hoppas jag ju inte. Jag hoppas att det bara var som att jag ansträngde mig för mycket.



Jag har för mig att förra årets treor på min skola också sålde ljus, men att det var med ljusrester, så att det skulle bli miljövänligt, eller hur de nu tänkte. Jag är nyfiken på att få reda på mer om er affärsidé när ni kommit igång mer! :)



Kram!

/Beccy

2011-09-02 @ 21:44:24
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0