Söndag kväll 21/8

Imorgon är det dags för skola igen. Har lite blandade känslor angående det. Mest positiva faktiskt. Ska bli roligt att träffa alla igen och komma igång och göra något annat. Eftersom jag inte har haft något jobb den här sommaren så har det ibland varit väldigt segt, speciellt nu emot slutet. Så det ska bli kul och skönt att få komma in i en annan dagsrutin och sånt. Men alla prov och läxor kan gärna bli färre ;) haha.
Ääh! Jag börjar mitt sista år imorgon, svårt att tro. Liksom sista året någonsin i skolan! Helt otroligt härligt. Därför ska jag vara flitig genom hela året så att jag har ett flyt hela tiden så man inte sackar efter för mycket!

Ibland blir jag faktiskt lite "rädd" när jag tänker på hur gammal jag är, hehe. Snart ut i det verkliga livet med jobb å grejer, men jag ser fram emot det. Få tjäna egna pengar, spara ihop pengar till olika saker och tillfällen och så småningom skaffa sig en egen lägenhet.

Om si så där 10 månader så har jag tagit studenten, wie! Det kommer att gå fort ;)


Jag får ta och stänga igen datorn nu och krypa ner i sängen, skola imorgon som sagt. Men jag ska inte upp förrän vid tio någon gång ändå, börjar halv ett :)



Bild från helgen! Ska kolla igenom alla bilder imorgon eller något, så kanske det blir en liten bildbomb här :)

Men nu - time to sleep!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tyvärr kom vi inte iväg till Göteborg.. Jag mådde dåligt natten till torsdag också, så på eftermiddagen bestämde vi oss för att ta oss in till Lund. Vi hade redan pratat med min läkare då, och han hade sina aningar om vad som behövde göras.



I fredags morse opererades jag (för en ny sak denna gången), och igår förmiddag fick jag komma hem. Jag mår helt okej nu, jag har ingen huvudvärk eller någonting. Just nu har jag bara lite svårt att röra huvudet åt olika håll, men det blir bättre. Jag bestämde mig för att vara hemma från skolan idag och bara hoppas på att jag blir rörligare.



Fick höra att vårt schema är ganska kasst, vilket är rätt synd. När jag nu kommer tillbaka till skolan vill jag ju ha en mjukstart! Men lärarna är så förstående, de låter mig gå hem om jag inte orkar. Men orken är det som sagt inget fel på! :)



På tal om Göteborg igen; Jag hoppas att jag och mamma får tid att åka någon annan helg, man blir alltid så besviken när man måste ställa in en massa för sånt här. Och det blev ändå en del förra veckan.



Jag hoppas att du hade en bra skolstart! :)

Kram!

/Beccy

2011-08-23 @ 09:23:33
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Helena

jodå, jag är moster till båda :) 5 och 1 år gamla. kram till dig

2011-08-23 @ 22:20:49
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0