Tionde Augusti

Tjolahopp!

Vad har ni för er? Själv var jag precis uppe vid bilen och hängde dit min nya luktgran som jag köpte förut och så trädde jag på rattmuffen på ratten som jag också köpte förut. Finfint! Kan lägga upp bilder senare :)

Skulle ju lagt upp bilder igår på min lilla shopping men det orkade jag inte, fastande desstutom i en bok ;) Men här är det i alla fall!

Tubtopplinne - Gina Tricot, 149 :-



Clinique, tvättgrejer till ansiktet - 295 :-  ( original pris 305 :- )



Militärtygväska - MQ, 44 :-




Snygga blåa tapeter jag har... Usch! Måste verkligen ta och måla om.

Nu ska jag ut och övningsköra :)

Kramar!

Sorry, sista bilden blev lite suddig..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den där tubtoppen har jag också kollat på, fast i blommigt. Den är så fin! I leopardmönstrat också alltså. :P



Kram!

/Beccy

2011-08-10 @ 20:41:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0