Tisdag sextonde Augusti

HallåHallå!

Har nyss fixat med lite musik som jag så småningom ska bränna på skivor som jag ska ha i bilen, hehe! Dock kan jag inte bränna på min dator eftersom att det är en minidata så finns det inget skivuttag, lite segt! Men får väl fjäska med någon annan ;)

Har inte så mycket att skriva om, kände bara för att uppdatera lite. Ska ner och koka nudlar nu och sen ska jag sätta mig framför TV:n och kolla på en film :)

Tror det blir denna!



Har inte sett den förut men hade den på datorn så får hoppas att den är bra :)

Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, jag antar att det kommer att bli en del shopping. Eftersom det bara är jag och mamma som åker kan vi ju fylla hela bilen, haha! ;)



Vi hinner nog inte med så mycket mer eftersom vi bara ska stanna en natt, men shopping tackar jag inte nej till. Behöver lite nytt! Det ska bli jätteroligt! Hotellet vi ska bo på ser jättefint ut också. Plus att jag måste se till att hitta en kul planeringskalender att ha till skolan. Har du börjat förbereda med sånt än? :)



Kram!

/Beccy

2011-08-16 @ 15:39:25
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0