Körlektion bokad!

Hej på er! Allt bra? Här är det finfint. Sitter just nu och kollar på tv. Nyss var det Supersize Vs Superskinny och nu kollar jag på maniska samlare. Heeelt jävla galet STÖRT hur man kan samla på sig så mycket grejer (skit). Dem liksom går runt i högar av skit och de högarna går enda upp till taket..
Jag hade fått panik om jag hade det så. Jag får smått ångest och panik när min byrå börjar bli full av grejer och när det har hamnat kläder på golvet, haha!

Jaja, nog om det ;)
Idag har jag vart i väg till trafikskolan med pappa. Vi köpte och bokade ett startpaket. Tre körlektioner + teori. Så på torsdag har jag min första körlektion :D Ska bli roligt!
Lite senare mot eftermiddagen åkte jag in till stan och mötte mamma efter att hon slutat jobbet. Köpte nya clinique tvättgrejer till ansiktet, en leopard tubtopp och en militärtygväska :) Kan lägga upp bilder senare :) 

Nu ska jag fortsätta att kolla på maniska samlare!

 

Kram så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag börjar skolan den 22:e, vilket känns alldeles för nära nu. Nästa vecka som då är sista veckan på lovet kommer inte att bli kul, då gäller inte mitt Sommarkort längre, haha. Så den veckan sätter jag inget större värde på. ;)



Jag hade tänkt sticka iväg på två av sommarens sista turer runt om i Skåne med en kompis på torsdag och fredag, men frågan är om jag orkar. Har börjat få så där ont i magen som jag skrev om i slutet av maj detta året, och det känns verkligen inte bra.. Antingen väntar jag tills då jag ska till läkaren första skoldagen, men blir det värre måste vi nog åka dit tidigare.



Känner mig rätt så ynklig just nu, men jag har i alla fall haft en toppendag med Hanna. Vi har åkt runt lite, vi hamnade i Kävlinge och i Helsinborg.



Hörs vi inte tidigare önskar jag dig lycka till med körlektionen! Det verkar spännande att lära sig köra bil, men jag har inte börjat än. Jag känner mig rätt obekväm med tanken! ;)



Kram!

/Beccy

2011-08-09 @ 23:28:09
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0