What happens in Vegas

Igår var det ju tänkt att jag skulle kolla på filmen "The Switch" men efter någon minut såg jag att ljudet inte stämde överrens med vad dom sa. Alltså man ser att dom pratar och sen kommer ljudet efter. Sjukt störande!
Kollade igenom datorn igen och såg att jag hade filmen "What happens in Vegas" så jag kollade på den istället. Jättebra och rolig :)

Ashton Kutcher är ju inte direkt ful heller, mums!



Annars så håller jag på att tvätta en massa kläder och ska nog starta en film snart :) Får se vilken det blir!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Synd att The Switch var av så dålig kvalité! Den är riktigt bra, jag såg den i våras när jag satt på planet från New York. Den är så himla rolig!



What happens in Vegas är riktigt bra den med, men det var ett tag sen jag såg den. Dock tycker jag att The Switch är mycket roligare, så jag hoppas att du får möjlighet att se den någon annan gång!



Jag tror att jag alltid haft planeringskalendrar. Jag kombinerar den med mobilens kalender, haha. Det går snabbare att skriva in i mobilen, men i slutändan skriver jag alltid i kaldendern också, ifall mobilen skulle flippa eller något, så att man är på det säkra sidan.



Vi hade tänkte att bo på Mornington hotel, det låg rätt centralt och bra till, tyckte vi. Men mamma avbokade det idag, jag har mått så himla dåligt idag att vi inte vet hur det blir. Jag har haft huvudvärk och spytt hela dagen, så nu börjar jag bli lite orolig. En positiv sak är i alla fall att mitt magont som jag hade när jag andades är borta! Jag hoppas verkligen att detta var sista grejen nu, och att infektionen är helt borta. Jag vill verkligen till Göteborg!



Kram!

/Beccy

2011-08-17 @ 19:38:37
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0