Är helt fängslad..

.. I One Tree Hill. Det är galet bra! Ska gå och göra mig ordning för läggdags snart, eller ja.. jag ska lägga mig och fortsätta kolla på OTH. Kollar på en sida som heter Tv-links.eu, riktigt bra sida att kolla på. Den länkar för det mesta till en annan sida som heter megavideo, fast nackdelen där är att när man kollat i 72 minuter på en dag så får man vänta typ 30 minuter (ibland mindre) tills man kan kolla klart på det ena avsnittet. Men jag överlever, har en annan sida jag kan kolla på avsnitten också. Men tv-links.eu är klart bäst, så där kan ni gå in om ni vill kolla på olika serier :)

Den andra sidan jag kollar på ibland heter tvduck.com. Den länkar till massa olika sidor. Men där får man vara lite mer försiktig på vad man klickar på. Har hänt några gånger att jag klickat på en länk och sedan börjar den kopiera saker från min dator, men då har jag vart riktigt jävla snabb och tryckt på avstängninsknappen på datorn, haha. Men för det mesta så är det inga virus sidor där, men som sagt, var försiktiga om ni är där inne och klickar runt. Skulle det hända att den börjar kopiera saker från datorn, tryck bara på avstängningsknappen på datorn så hela datorn stänger av sig, då ska det inte vara några problem sen :)

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni sover gott inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0