Bestämde mig för att göra en ny design

Skrev häromdagen att jag kände för att ändra designen på min blogg, men att jag inte hade några bilder jag ville ha i min header. Men idag har jag tagit mig tid och gjort en ny design och enligt mig själv blev den finfin! :) Har även ändrat typsnittet på rubrikerna och i inläggen och även ändrat så jag nu har smiles i min blogg, som ni förhoppningsvis kan se. Alltid kul att uppdatera designen.

Annars idag så har jag bara vart hemma, fixat med designen och kollat på en film som gick på 5an, Stockholm Boggie hette den. Den var bra och lite små rolig.
Tror jag ska vara hemma resten av dagen/kvällen också, är ganska trött och känner för en hemmakväll. Fast det kan ju ändras snabbt. Men min söta mami köpte godis åt mig förut så jag vet ju vad jag ska käka ikväll, hehe. Är i tjejens månad också så är extra sugen på sånt ;)



Ska iallafall hoppa ur sovtröjan och ta på mig något annat sen ska jag ta det lugnt framför Tv:n och kolla på Teen Mom.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0