Brooke Knows Best

Sitter och kollar på Brooke Knows Best. Idag var det egentligen tänkt att jag skulle åka och gymma men det var/är snorhalt ute så jag vågade typ inte att gå ut, haha. Är livrädd för att ramla, sen så har jag typ blivit förkyld också så jag är snuvig, tät och lite hängig så det är liksom bättre att vara hemma och kurera sig och så får jag ta ett hejdundrans gympass imorgon istället ;) Har ju inte gymmat på en hel vecka! Har haft massa att plugga på och skolan får ju tyvärr gå före :( Men imorgon så, om jag inte hinner bli ännu mer förkyld..

Blir alltid så sugen på något gott när jag bara är hemma, hehe. Har bett mamma att köpa chips och dipp till ikväll, måste ju ha något till melodifestivalen! Men ska nog ta mig lite glass nu och fortsätta kolla på tv, mööööms!


Old song!

Warrant - Sweet Cherry Pie




Ha det fiint, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Visst är det! :) Tycker fortfarande det är lite synd att klassen splittrats, och att alla börjat på olika gymnasium.. Vi försökte dock ordna en klassträff redan i somras, men det blev tyvärr inte av.. Vår klass var verkligen inte känd för att kunna enas om saker och ting! :o



Jag önskar dig lycka till med provet! Det kommer nog att gå bättre nu när du får lite extra tid till att öva. ;)



Idag har jag varit i Malmö hela dagen tillsammans med Hanna! Vi kollade på bio och shoppade lite. Eller ja, försökte i alla fall.. Jag kom inte hem med någonting! Lite besviken faktiskt. Vi såg Svinalängorna, har du sett den? En riktigt sorgsen film, men fy vad bra den var ändå!



Kram!

/Beccy

2011-02-27 @ 02:21:25
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0