Damn, I love music!

Fan vad jag älskar musik. Sitter just nu och dunkar musik som bara den. Älskar när det är riktigt högt, blir så glad när basen sätter igång :)

Idag skiner solen lite och det får mig att tänka på sommaren. Har nog nämnt sommaren jävligt många gånger i bloggen nu det sista. Men nu är jag så himla trött på detta jävla vädret. Kallt, blåsigt, isigt och halt. Näe nu vill jag att värmen ska komma! Bara våren skulle göra mig sjukt glad, för då behöver man inte ha på sig alla tjocka vinterkläder. Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)



Jag vill börja använda min Jeansjacka!


Annars idag så har jag inte gjort mycket, ätiti frukost och sen dammsög jag undervåningen åt mamsen. Snäll som jag är! :)
Ska väl snart hooppa in i duschen också och börja göra mig i ordning, ska till stan med Sanna och fika. Mysigt!
Tror jag ska locka håret idag också, var ett tag sen nu. Fast inte som på bilden, ska ha min andra locktång :)
Ska se om jag kan ta en outfit bild också, fast lovar inget för jag suger på sånt!

Nu ska jag inte ligga här och dega längre. Nu får jag sätta fart på fläsket.

Ha en toppen dag, kraaamar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0