En prinsessas dagbok

Min granne skrämde nyss livet ur mig. Sitter här i mitt rum avslappnad, klickar runt på datorn och lyssnar svagt på musik. Rätt som det är sätter han igång och borrar med en jäkla borr, kändes som han skulle borra igenom väggen. Jag hoppade till kan jag säga, haha!

Ska lägga mig och kolla på En prinsessas dagbok filmerna nu hade jag tänkt :)






Tror jag ska ner och fixa i ordning havregrynsgröt och leverpastej macka om ett tag, fan vad gott! Fast jag blandar i lite blåbär i havregrynsgröten, då blir det mycket godare och känns inte lika mycket som tapetklister :) hehe.

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: tack!

jo den har varit bra, förutom att jag blev rätt uttråkad.. haha. hoppas på en bättre dag imorgon:)



ÄLSKAR dom filmerna! så jäkla roliga

2011-02-16 @ 22:23:46
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Men åh, nu gjorde du mig hungrig! :o

Fy vad gott det skulle vara med havregrynsgröt, inte ätit det på år.. Visserligen har jag ätit gott jag också, men det var ett antal timmar sen; hemmalagad thaigryta med nudlar som jag fixade till! Riktigt gott, men min mage vill tydligen ha mer mat nu, haha. Extra svårt att somna om man är hungrig också!



Jag älskar att ni där uppe säger bamba! Vi säger bara matsalen, hur roligt är det? Tyvärr lägger vi ner alltför mycket pengar på köpemat (inte alltid skräpmat faktiskt!) när skolans mat är ätbar.. Jag vet inte riktigt varför, men vi gangsters fick väl för oss att skolmaten smakade skit i mitten av 8:an, och sen dess har våra utgifter på skollunchen gått till restauranger, fik och annat. Inte bra - jag vet! Men mätt blir jag i alla fall, och ska jag vara ärlig har jag aldrig känt mig mätt från skolans mat. Jag blir hellre mätt och pank än hungrig och rik! Den var bra den! ;)



Min dag har varit riktigt bra, nu är ju halva veckan avklarad! Ännu en dag mindre till sportlovet! :D



Kram!

/Beccy



2011-02-16 @ 23:23:23
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0