Godkväll!

MorsningKorsning!

Har precis pluggat en del på svenskan och nu sitter det ganska bra. Ska in i duschen om en liten stund och sen ska jag sova. Men tänkte berätta lite kortfattat om dagen iallafall.
Dagen började med naturkunskap, som också var våran enda lektion idag. Även idag var lektioner inställda eftersom läraren är sjuk, först trodde vi att vi skulle få ha världens längsta håltimme men vi gick och pratade med våran samhälls lärare som hade tänkt ställa in lektionen (vi har samhäll sist på dagen) eftersom att vi skulle ha sån lång håltimme. Snäll lärare eller vadå?! Underbart! Dock fick vi lite uppgifter att göra, men det är ju snabbt gjort. Så vi slutade redan vid 10 idag. Åkte hem, la mig i sängen och somnade ;) hehe.

Morgondagen ser lite halvkass ut.. först har vi svenskaprov och sen har vi typ 3 timmars håltimme. Kul!
Vi har naturkunskap sista lektionen också. Men vi ska prata med den läraren och se om vi inte kan lösa det på något sätt. Vi hoppas på att det går att flytta upp lektionen eller något.
Lite tröttsamt när lärarna är borta.. allt blir så omständigt då.

Jaja, ska inte tjöta mer om det nu. Så ligger det till iaf och nu ska jag hoppa in i duschen och sen dyka ner i min goa säng.

Hoppas ni har haft en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0